Olisipa avatarkaupassa trumpettihousuja, jättihuppareita tai paljettipipoja! Osallistukaa Bingelin vaatesuunnittelukilpailuun, ja luomuksenne voi päästä Bingel-kauppaan.
Bingel on virtuaalinen tehtävämaailma, jossa oppilaat tekevät Sanoma Pron alakoulun oppimateriaalisarjoihin pohjautuvia, opetussuunnitelman mukaisia adaptiivisia harjoituksia.
Oppilailla on Bingelissä oma avatarhahmo, joka motivoi tehtävien pariin: oikeista vastauksista saaduilla ping-ping-pisteillä omaa avataria voi muokata esimerkiksi uusilla vaatteilla, hiuksilla ja muilla lisävarusteilla.
Nyt oppilailla on mahdollisuus suunnitella oma luomuksensa Bingel-kauppaan. Valitsemme jokaiselta vuosiluokalta yhden voittajan, jonka suunnitelma julkaistaan Bingel-maailmassa.
Näin osallistutte kilpailuun
Tehtävänä on suunnitella Bingel-avatarille uudet vaatteet, joissa tulee bingelmäiseen tapaan olla väriä, iloa ja hauskuutta. Suunnittelun voi toteuttaa askarrellen, piirtäen tai muulla luovalla tavalla. Ottakaa valmiista teoksesta kuva ja lähettäkää se yhdessä opettajan kanssa kilpailulomakkeella.
Kilpailu on päättynyt. Ilmoitamme voittajille henkilökohtaisesti.
Lähettäkää kuva 11.1.2023 mennessä. Opettaja voi lähettää samalla lomakkeella kuvia useamman oppilaan teoksista. Tässä tapauksessa kuvat tulee liittää ensin samaan tiedostoon (word, pdf). Lomakkeella voi myös kertoa lisätietoja avatarin uusista vaatteista.
Palkitsemme luokkien 1–6 voittajat myös mukilla, jonka kuvana on Bingel-avatar oppilaan itse suunnittelemassa asussa. Yhden palkinnon arvo on 10 euroa. Ilmoitamme voittajien opettajille henkilökohtaisesti. Kuvat voittajien töistä ja heidän nimensä voidaan julkaista myöhemmin Sanoma Pron verkkosivuilla. Voittajatyöt tullaan huomioimaan Bingelin kehityksessä.
Jokaisen oppilaan oma työ on uniikki, ja voittajien valitseminen tulee olemaan haastavaa. Tuomaristoon kuuluvat edustajat Sanoma Pron Bingel-, design- ja markkinointitiimeistä.
Kilpailun säännöt löydät täältä.