3

Rekisteröitymiskoodi

Mihin rekisteröitymiskoodia tarvitaan?

  • Opettaja tai koulun henkilökuntaan kuuluva luo itselleen uuden tunnuksen, ja haluaa liittää sen tiettyyn kouluun tai päiväkotiin
  • Opettaja tai koulun henkilökuntaan kuuluva haluaa liittää olemassa olevan tunnuksensa johonkin toiseen kouluun tai päiväkotiin

Koulut saattavat käyttää koulun muissa järjestelmissä käytettäviä tunnuksia myös Sanoma Pron palveluihin kirjautumiseen (MPASSid), jolloin rekisteröitymiskoodia ei tarvita.

Katso ohje: Eri tunnushallintamuodot

Mistä rekisteröitymiskoodin saa?

Voit pyytää rekisteröitymiskoodin helposti kollegaltasi, sillä koodi on nykyään helposti koulun opettajien, koulusihteerin ja rehtorin saatavilla koulun tiedoissa Rekisteröitymiskoodi-välilehdeltä.

Rekisteröitymiskoodi löytyy näin:

1) Kirjaudu sisään osoitteessa sanomapro.fi.

2) Valitse oman nimesi alta Koulun tiedot

3) Löydät koulusi rekisteröitymiskoodin välilehdeltä Rekisteröitymiskoodi.

Valitse hyväksyttävät evästeet
Haluamme tarjota sinulle paremman käyttökokemuksen evästeiden avulla. Välttämättömiä evästeitä tarvitaan, jotta sivusto toimii oikein. Valinnaisia evästeitä käytämme sivuston käyttökokemuksen ja mainonnan parantamiseen. Lisätietoa löydät Evästekäytännöt-sivulta. Voit aina muuttaa evästesuostumuksesi sivun alalaidasta löytyvästä kohdasta ”Evästeasetukset”.
Takaisin
Hallinnoi evästeitä
Välttämättömät evästeet
Aina käytössä

Välttämättömät evästeet mahdollistavat sivuston käytön kannalta tärkeitä toiminnallisuuksia, kuten kirjautumisen. Nämä evästeet ovat aina käytössä. Voit kieltää evästeiden käytön selaimesi asetuksista, mutta silloin sivusto ei välttämättä toimi oikein.

Analytiikkaevästeet

Tallennamme analytiikkatietoa sivuston käytöstä. Käytämme dataa tilastolliseen seurantaan ja sivuston käyttökokemuksen parantamiseen.

Konversioseuranta

Tallennamme dataa sivuston käytöstä mainonnan kumppaneillemme, jota voidaan käyttää mainonnan kohdentamiseen ja mittaamiseen.

Mainonnan kohdentaminen

Salli mainonnan kohdentaminen verkkosivuston ja verkkokaupan käytön perusteella. Tietoja kerätään, jotta voimme kohdentaa sinulle sopivaa mainontaa eri kanavissa, esimerkiksi Facebookissa tai Googlen palveluissa.